Juncus tenuis

Juncus tenuis
Juncus tenuis
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Lycopodiopsida
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Poales
Famiglia Juncaceae
Generu Juncus
Nome binuminale
Juncus tenuis
Carl Ludwig Willdenow, 1799

Juncus tenuis hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Juncaceae.

Descrizzione

Juncus tenuis hè una pianta erbacea vivace appartinendu à a famiglia di e Juncaceae. Si caratterizeghja da i so piccioli smilzi è ritti, pudendu aghjunghje un'altezza da 30 à 60 centimi. E casce sò lineare è strette, misurendu circa 1 à 3 millimetri di larghezza. I fiori sò chjuchi è ragruppati in infiuriscenze à forma di cima. Sò di culore brunicciu è appariscenu da ghjunghju à aostu.

Ripartizione

Juncus tenuis hè originariu d'America suprana, ma si hè spartu in numerose rigione di u mondu. Omu u trova per u più in America suprana, in Europa, in Asia è in Australia. Cresce in una varietà d'ambienti, tali e pratuline, i paduli, i bordi di corsi d'acqua è e zone umite.

Juncus tenuis hè prisente in Corsica.

Biolugia

Juncus tenuis hè una pianta vivace chì si prupagu per u più da i so rizomi suttarranii. Pò ancu riproduce si per via di granelli, chì sò spergugliati da u ventu o l'acqua. 'Ssa pianta hè adattata à cundizione di terre umiti è tullereghja bè l'inundazione timpuranee. Hè à spessu cunsiderata cum'è una gattiva erba in e culture agricule per causa di a so capacità à culunizà prestu e zone disturbate.

Tassonumia

Juncus tenuis hè u nome scentificu accittatu per 'ssa spezia. Hè stata discrittu per a prima volta da Willdenow in u 1809. Esistenu dinù sinonimi per 'ssa pianta, tali Juncus brachyphyllus, Juncus compressus è Juncus filiformis.

Cunsirvazione

Juncus tenuis hè una spezia cumuna è largamente sparta, ciò chì li cunferisce un statutu di preoccupazione minore in termini di cunsirvazione. Eppuru, in certe rigione induv'ellu hè stata introduttu, pò diventà invadente è cumpetitivu, minaccendu cusì a biodiversità lucale. Hè dunque impurtante di surviglià è di gistisce e pupulazione di Juncus tenuis in 'sse rigione cù u fine di privene l'impatti negativi annantu à l'ecusistemi nativi.

Riferimenti

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti